Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 października 2011

1. Bądźcie cierpliwi. ;-D   Zacznę umieszczać teksty jeszcze w listopadzie...


 Oprócz pisania Bloga, pisania Kroniki Rodzinnej, od dziejów pradziadków po czasy współczesne, tworzenia Drzewa Genealogicznego, trzech rodzin. Piszę opowiadanie i układam chronologicznie listy dzięki którym zdobyłem moją Marysieńkę.
Nie wiem, jak mi to wychodzi, bo nie jestem obiektywny. Myślę jednak, że treść jest trochę lepsza od  Harlekinów. ;-D

Pisane jest ćwiczeniem mego umysłu, więc myślę że i tak dobrze że powstaje.

Myślałem by je wydać. Ale po pierwsze, jeszcze nie skończyłem, po drugie nie mam zielonego pojęcia jak do tego podejść. Może ktoś wie, lub ma znajomego co wie? Przydało by się oprócz radości życia, pospłacać w końcu te debety…

Będę umieszczał co tydzień fragment opowiadania na blogu. Może się komuś ono spodoba.
Tylko serce me jedną ma rozterkę. ;-D
Bo to ja pisałem, więc np. opowiadanie należy do mnie. Nie chcę by ktoś inny się pod nim podpisywał. Boję się bo nie każdy ma sumienie i często jestem wykorzystywany. „Ale ryzyk, fizyk”
A co tam… ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz