Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 stycznia 2013

             192.  Piszę teraz pewien artykół? Opowiadanie autobiograficzne? O mojej chorobie, o tym SM-ie i depresji po niej. Jak wpłynęła na moje życie, życie moich bliskich i jak sobie z nią radziliśmy i poradziliśmy. Opisuję cały ten okres, ja, jako narrator, a przerywane to jest oryginalnymi tekstami moich bliskich. Żony, dzieci. Nie wiem co z tego wyjdzie, ale zapowiada się ciekawie. Może dodam do tego jeszcze listy, które do siebie pisaliśmy w czasie walki z depresją... 
Myślę że to byłby ciekawy materiał, nie tyle dla mnie jako walczącego z chorobą, dla moich bliskich, ale dla ludzi którzy całe to cholerstwo w tej chwili na bierząco "przerabiają"... To chyba mógłbym nawet wydać. To jest na tyle prywatne wywnnętrzanie się przed czytelnikiem, że mogło by odnieść sukces... A potem wydałbym opowiadanie i może bym zarobił na mój wymarzony, zachodni trójkołowy rowerek... ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz